Sunday, April 12, 2009

Tahniah Kepimpinan Balai 08/09!

Assalamualaikum WBT..

Semalam merupakan acara kemuncak bagi menutup segala gerak kerja (kecuali blog) bagi kepimpinan Balai Islam Za'ba sesi 08/09 di bawah sdr. Fariz. Setiap exco telah memberi amanat serta nasihat masing-masing. Pelbagai acara telah dirancang semalam untuk menutup segala aktiviti Balai Islam dengan sempurna.

Para pucuk pimpinan Balai mengucapkan tahniah serta terima kasih yang tidak terhingga pada semua AJK Balai yang tidak putus-putus memberikan komitmen serta keikhlasan dalam berjuang menegakkan martabat Islam di Kolej Za'ba. Sumbangan anda di dalam kolej yang kecil ini akan diberi ganjaran yang besar di hari kemudian. InsyaALLAH.

Buat bakal pemimpin-pemimpin Balai di masa akan datang, selamat memimpin dan pikullah tanggungjawab besar yang akan mendatang. Sesungguhnya itu adalah amanah dari Allah dan harus dipegang dengan elok dan perlu berlaku adil.

Buat masa sekarang, semua MT dan Exco Balai sudah meletakkan jawatan secara tidak rasmi dan telah bergelar mantan-mantan yang semestinya punyai pengalaman yang berguna buat rujukan bakal pemimpin semua. Jangan segan silu untuk bertanya dan dengan izin Allah mereka akan membantu bakal pemimpin sekalian.

Akhir kata, selamat menjalani peperiksaan dan moga-moga Allah merahmati anda semua. Sekian. Wassalam.

-Wakil Pimpinan Balai Islam sesi 08/09-

No comments: