Saturday, November 1, 2008

Nota dari Biro Penerbitan..

Assalamualaikum WBT..

Maaf kerana beberapa hari ni saya tidak jenguk blog..kerana masalah wireless lagi..(alasan je kot..hehe)

So saya agak tertarik dengan perkembangan chatbox di sebelah kanan kita ni..

Kadang - kadang ada orang yang pure bagi komen..kadang - kadang ada orang yang nampaknya 'berseronok' dengan chatbox ini..oleh kerana saya tidak filter chatbox, tidak bermakna boleh sewenang - wenangnya menyalahgunakan kemudahan yang ada..


Saya dapat detect orang yang bercakap 'dengan diri sendiri' kerana posting yang terlalu rapat antara satu sama lain..jarak posting dalam seminit dua sahaja..kurang logik ramai orang dapat berkunjung ke blog pada satu - satu masa. Ini bukan website google..hehe..

Saya selalu mention bahawa komen anda mencerminkan keperibadian anda. Jadi faham - fahamlah..walaupun tiada orang yang melihat segala perbuatan anda, Allah di mana - mana. Malaikat yang mencatat amalan -amalan kita pun ada sekali. Jika tidak malu dengan manusia, malulah dengan Yang Maha Pencipta serta malaikat - malaikat.

Saya bukan hendak menjadi diktator dan impose certain rules tentang penggunaan chatbox tetapi pandai - pandailah jaga diri..hehe..mahasiswa kan..fikir secara matang.

-Syah Nor Iman, Ketua Biro Penerbitan & Informasi-

No comments: