Wednesday, October 29, 2008

Beberapa patah kata..

Assalamualaikum WBT..

Berikut adalah beberapa perkara yang ingin saya sampaikan:

Sukacita dimaklumkan bahawa AJK - AJK ataupun mana - mana mahasiswa/i ataupun orang perseorangan yang ingin mengantarkan sebarang cadangan/berbincang dengan majlis tertinggi/exco Balai Islam, ada beberapa cara yang mudah untuk berhubung dengan kami, sama ada melalui:

e-mail JKP Balai Islam - suraukk7@gmail.com (sentiasa diperiksa inbox, lebih private & confidential)
ruangan chatbox di sebelah kanan - lebih mudah jika mahu menghantar komen secara spontan
YM dengan mana - mana MT/exco JKP Balai Islam - perlu minta alamat e-mail Yahoo! mereka dahulu

Kami amat berbesar hati sekiranya anda semua dapat menghantar sebarang maklum balas bagi tujuan penambahbaikan JKP Balai Islam KK7. Namun harus diingat, komen anda mencerminkan keperibadian anda. Walaupun anda menggunakan nama samaran (sama ada nama samaran yang comel ataupun tidak), jari - jari yang menaip komen serta idea tetap datang dan disandarkan kepada anda juga. Oleh itu fikir dahulu sebelum komen.

Akan tetapi jika mahu bersembang suka - suka di ruangan chatbox, anda boleh berbuat demikian..saya tidak menghalang. Semoga kemudahan yang disediakan di blog ini dapat digunakan sebaiknya dan merapatkan ukhuwah sesama insan.InsyaAllah..

Selain itu, untuk pengetahuan AJK - AJK sekalian, kain yang telah ditempah bagi membuat baju rasmi JKP Balai Islam sudahpun diambil. Meeting setiap biro akan diadakan oleh ketua - ketua biro bagi urusan penyerahan kain serta hal ehwal jahit - menjahit.

KKD MKIS '09 sudah mendapat kelulusan pihak Kolej dan sedang menunggu kelulusan HEP UM. Selepas diluluskan, urusan kerjasama dengan JAKIM serta Tabung Haji akan dilakukan serta - merta. Saya sendiri selaku pengarah MKIS '09 akan menguruskan hal - ehwal kerjasama jadi para AJK MKIS '09 boleh menarik nafas lega dan bercuti dengan aman sepanjang curi semester ini. Sebelum bercuti, saya akan mengadakan satu perjumpaan bersama MT dan exco MKIS '09 bagi tugasan sepanjang cuti semester (tajaan, of course). Tarikh perjumpaan akan diberitahu kemudian.

Sekian, terima kasih.

-Syah Nor Iman, ketua biro Penerbitan & Informasi JKP Balai Islam KK7-

No comments: