Monday, February 16, 2009

Status..

Assalamualaikum WBT..

Harap maaf kerana kami jarang update blog Balai..team bloggers Balai Islam tak dapat nak update kerana masalah wireless di blok A..tambahan pula bulan Februari ini bulan di mana banyak projek Kolej sedang dijalankan..

Walaupun dengan alasan - alasan ini, kami akan sentiasa cuba untuk update bila ada waktu dan peluang..

Sebagai kesimpulan, ini adalah beberapa aktiviti yang telah dijalankan sepanjang bulan Februari:

1. Rehlah AJK JKP balai Islam bertempat di tasik berdekatan AmCorp Mall, Taman Jaya pada 9 Februari 2009. Gambar akan diupload kemudian.

2. Bengkel IT yang dikendalikan oleh Biro Penerbitan dan Informasi bertempat di Bilik Seri Jati Kolej Za'ba pada 15 Februari (Ahad).

Selain itu, beberapa maklumat terkini mengenai projek MKIS '09 :

1. Projek MKIS '09 terpaksa ditunda pada 20-22 Mac 2009 kerana ada pertembungan dengan projek - projek kolej yang lain. Oleh kerana projek lain menunda tarikh tanpa notis terlebih dahulu, maka MKIS '09 terpaksa dianjak ke tarikh yang telah dinyatakan untuk mengelakkan kecelaruan berlaku.

2. Pertandingan yang akan dirangka adalah Pertandingan Tilawah al-Quran, Pertandingan Hafazan, Pertandingan Khat, serta Pertandingan Puisi Islam anjuran Kelab Orator Za'ba.

3. Artis yang dijemput adalah Amar.

Satu akaun Flickr akan dibuat untuk memuatkan galeri gambar Balai Islam. Akhir kata, harap maaf dan kami akan cuba update blog dengan lebih kerap.

Sekian, terima kasih

-Team bloggers JKP Balai Islam-

No comments: